کد خبر: ۲۶۲۱۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰
با اجرای طرح صیانت.

موج مهاجرت بنیانگذاران کسب وکار‌ها در راه است| پیش از حملات سایبری امنیت را دریابید

مدیرعامل شرکت یکتانت، گفت اجرای طرح صیانت موج ناامیدی را برای کسب وکار‌ها تزریق خواهد کرد، چرا که هم اکنون چالش مهاجرت به بینانگذاران کسب وکار‌ها نیز رسیده است. این یک فاجعه برای کشور است. امیدواریم که مسئولان در این خصوص تجدیدنظر کرده و تدابیری بیندیشند.

سینا مومنی مدیرعامل شرکت یکتانت، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به تاثیر اجرای طرح صیانت در کسب وکار‌های اینترنتی، اظهار کرد: اجرای این طرح موج ناامیدی را برای کسب وکار‌ها تزریق خواهد کرد، بنابراین به جای رفع موانع، مشکلات آن‌ها را دو چندان می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری یکی از چالش‌های بزرگ کشور بحث مهاجرت نیروی ماهر و نخبه از بود که به دلیل مشکلات زیاد و موانع از کشور اقدام به مهاجرت کردند. همچنین یکتانت نیز با چالش جدی مهاجرت مواجه بوده است تا جاییکه بیشترین نرخ خروج نیرو‌ها از شرکت به دلیل مهاجرت بوده است.

مومنی گفت: هم اکنون چالش مهاجرت به بینانگذاران کسب وکار‌ها نیز رسیده است. این یک فاجعه برای کشور است. امیدواریم که مسئولان در این خصوص تجدیدنظر کرده و تدابیری بیندیشند.

مدیرعامل یکتانت در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت افزود: دو سه مورد همکاری به شکل سرمایه‌گذاری در حال مذاکره هستیم و هم اکنون مراحل نهایی را طی می‌کنند. هدفش این است که سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ را بتواند با نتایج بهتری در اختیار کسب وکار‌ها قرار دهد. در حال حاضر با هزار و ۲۰۰ وب سایت همکاری می‌کنیم.

در ادامه عادل خالقی، رئیس هیئت مدیره و بنیان‌گذار ایران سامانه، نیز در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه امروزه با حملات شدید سایبری در کشور مواجه هستیم ایران سامانه برای مقابله با این موضوع چه برنامه‌ای در دست اقدام دارد؟ افزود: موضوع امنیت تا زمانی که به خطر نیفتد رسانه‌ها یا شرکت‌ها از این جهت آسیب نبیند ارزش آن دیده یا فهیمده نمی‌شود تا موقعی که همه چیز دست نخورده باشد، بنابراین کسی سراغ هزینه کردن امنیت نمی‌رود، اما اتفاقاتی که طی یکی دو سال اخیر در زیرساخت‌های سایبری کشور رخ داده منجر به این شده که همگی هوشیار باشند و این کمک خواهد که ظرفیت‌هایی که شرکت‌ها ایران سامانه در حوزه امنیت که در این سال‌ها داشته که همه مشتریان قدیمی شرکت در حقیقت شیرینی این مزیت‌ها را در این سال‌ها چشیدند. ما این مزیت‌هایی که وجود داشته را در حقیقت بروزتر و جدی‌تر خواهیم کرد.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی